top of page

קצת עלי

 

רעואל מגד, הוא אמן CG ומעצבת מוצר, בוגרת תואר באוניברסיטת חיפה באמנויות יצירה ועיצוב תיאטרון. מנהל את המרכז ההדרכה ArtFactory למעצבי העתיד. מרכז ללימוד יסודות העיצוב התלת ממדי ותרגול החשיבה העיצובית (Design thinking). מייסד ומפתח ראשי של תוכניות הלימוד Imaging.  רעואל גם משמש כמרצה ומלמד את היסודות של אמנות דיגיטלית והדמיה במכללות ובמגוון של בתי ספר. מאמין שבתי ספר צריכים לעודד ילדים למצוא ולממש את כישרונותיהם, ועל כן פיתח מסלול לימודים ייחודי המבוסס על ניסיונו בהדרכה, עיצוב ותעשייה, המלמד את היסודות של מודלים תלת מימדיים ומעודד חשיבה עיצובית ועבודה משותפת. הוא גם מאמין שיש לשדרג את מערכת החינוך וההכשרה כדי לעמוד בציפיות של שוק העבודה העתידי, וכי הדמיה ועיצוב ממוחשב ותלת מימדי  היא חלק מכריע בשינוי זה.


מאמין מאוד שבתי ספר צריכים לעודד ילדים למצוא במה שהם טובים ולעודד אותם ללכת בדרכם. בעשור האחרון, התנסתי בדרכים חדשות לשחרר את כישרונם של ילדים, מוסתרים או אחרים, באמצעות חינוך לעיצוב שימושי ואמנות. זאת ע״י שימוש בכלים טכנולוגיים זמנים למוסדות חינוכיים והמותאמים ללימודים במאה ה 21. במהלך הקריירה המקצועית שלי בתעשייה ובמקביל, עבדתי גם כמרצה ליסודות האמנות הדיגיטלית וההדמיה במכללות מרכזי מצוינות ובתי ספר. במשך מספר שנים לימדתי עשרות קבוצות של ילדים ונוער מכל המגזרים בחברה הישראלית. מסגרות לימוד כמו פרויקט מנהיגות לעדה האתיופית ונוער עולה, חשיפה למדע בחברה הערבית, נוער שוחר מדע ומצוינות, בתי ספר ממלכתיים ועוד...

 

Imaging 

זהו מסלול לימוד ייחודי שפותח על בסיס הניסיון הרב שצברתי בהדרכה, בעיצוב ובתעשייה. התרגילים בקורס בנויים באופן חוויתי ומעשי המלמד את יסודות עולם המידול התלת ממדי. ומדמים תהליכי פיתוח מודרנים, תרגילים המעודדים חשיבה עיצובית ועבודה שיתופית. הלימודים מתאימים לילדים ונוער או למתחילים המעוניינים להיכנס לתחום. המסלול בנוי מארבעה שלבים מהירים ופשוטים המועברים בצורה חוויתית מהנה וקלילה. מערכת החינוך וההשכלה זקוקה לשדרוג, ומעולם לא היה חשוב לפתח מיומנויות רכות וקשות למאה ה -21 כדי לענות על הציפיות של שוק העבודה העתידי. מסלול Imaging הוא המפתח לשינוי זה מכיוון שהוא מציע סביבה אידיאלית ובטוחה לחינוך טכנולוגי ולמידה מעשית: מדע, טכנולוגיה, הנדסה, אומנויות ומתמטיקה כמסלולים להנחיית חקר תלמידים, דיונים וחשיבה ביקורתית.

לקיחת יוזמה וחשיבה ביקורתית
לעסוק בפעילויות למידה משמעותיות
להפוך לפותר בעיות גמישות
לחבק ולהעריך שיתופי פעולה
עבודת צוות בתהליך היצירה

" בעיני איש הדמיון, הטבע הוא הדמיון עצמו "

לעשות כמו, מדמיון למציאות

רכישת כלים ושיטות עבודה

למעצבים ופותרי הבעיות של המחר.

" משחק ומטלה הם בעצם אותו הדבר "

my pic 2.jpg
la-zooz_33218435-13ee-11e5-845c-1d217e6f
UX מאפיין
oranim.png
מרצה
DIGIFLEX logo.PNG
מחקר ופיתוח
logo.png
UX מאפיין
bigLogoOrange1-306x218.png
UX מאפיין
HP logo.png
מחקר ופיתוח
bottom of page